Summa sidvisningar

måndag 1 oktober 2012

Miras månad...

Nu börjar din månad, älskade barn
Den månaden som skulle varit din
När vi med förväntan skulle gå varje dag och längta och vänta...
Nu blev det inte så
Inget blev som vi tänkt oss...
...den här gången heller....

Jag är så arg!!
Så in i h-vete förbannad över hur livet plågar oss!!
Jag är så arg för att du och dina systrar inte är här, hos oss,
för oss att älska, skämma bort, älska och älska!!!

Vad har jag gjort för fel??
Varför får just jag det här??
Borde jag gjort något annorlunda??
Frågorna fnns alltid där
De får aldrig svar
Trots att förnuftet säger att det inte var mitt fel, så finns frågeställningarna ändå alltid där... De är oundvikliga...

Jag är så arg över hur livet tagit ifrån mig mina prinsessor
Det är så förbannat j-vla orätt!!!!

Nu börjar din månad, älskade barn
och saknaden river i mitt hjärta....

Ta hand om varandra nu mina småtjejer...
Mamma älskar er

1 kommentar:

  1. Stor kram, Åse! Vet att det inte är nån tröst, men ändå... Kram!

    SvaraRadera