Summa sidvisningar

måndag 5 september 2011

Balans

Helgen var tung...
Jag var ur balans, blev arg för ingenting och hade ett i grunden dåligt humör...
Allt kändes bara skit och tårarna rann titt som tätt, utan direkt anledning...
Helgen var tung & just nu är det kämpigt...

Hela veckorna går energin till jobbet... På helgen gör livet sig påmint med alla tankar och känslor, samtidigt som vi snart får nya huset (fantastiskt!) vilket skapar en viss stress...
Jag har inte samma gränser, samma tålighet och känslor som tidigare...
Jag fungerar inte som tidigare, jag vet det, men det är svårt att acceptera...

Inatt drömde jag om mina flickor...
Om och om igen drömde jag om de små prinsessorna som jag aldrig får köpa små klänningar till...
Det är svårt att hitta balans i livet...
Det är alltid svårt, men just nu är det så många nya faktorer som spelar in...

Just nu är jag ur balans... men jag kämpar för att få mer jämnvikt i livet...
Jag strävar efter balans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar