Summa sidvisningar

fredag 3 augusti 2012

Veckor och dagar

Även den här gången fortsätter räknandet trots avslutad graviditet...
Nu skulle Mira ha varit 27+4
Nu skulle du ha haft en chans älskade barn...
Nu skulle det nu skulle det nu skulle det INTE bli såhär igen....

Vi hade minnesstund för Mira igår
Jag höll för sista gången i hennes lilla kropp
Ännu en gång bäddade jag ner mitt älskade barn i en liten, liten vit kista
Ännu en gång tog jag farväl av mitt barn

Jag räknar fortfarande veckor och dagar
Och önskar att allt vore annorlunda...

1 kommentar:

  1. Älskade ni önskar verkligen verkligen också att allt vore annorlunda.....tror absolut inte heller på att det finns en mening med allt som sker och på ödet för det kan absolut inte finnas nån mening med detta det är helt omöjligt......blir så arg när jag tänker på att slumpen valde er 2 gånger trodde verkligen att denna gången lurar ni döden nånstans känns det som att är det några som kan det så skulle det vart ni ja det skulle det verkligen vara.....ta hand om varandra

    SvaraRadera