Summa sidvisningar

onsdag 1 augusti 2012

Älskade Dennis, underbara Mira...

Sonja Alden är en fantastisk låtskriverska och sångerska...
Första gången jag hörde "Du är allt" var nu i vår och det är en av de vackraste sånger jag hört
Mina tankar var direkt hos min älskade och hos mitt ofödda barn

Jag ville spela den här sången på Miras dop
Och på vårt bröllop, när den dagen kommer
Jag ville spela den för mina underverk så att de skulle veta hur viktiga de är för mig
Mina älskade, min dröm

Nu blir det inget dop, det blir begravning...
Men vi spelar ändå sången för dig älskade Mira

Det här är för dig min älskade och för vårt vackra underbara lilla, lilla barn...

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar