Summa sidvisningar

fredag 22 juli 2011

Mormor 70 år

Igår fylle My och Mejas mormor 70 år...
Igår var det 34+0...

Mormor har längtat så länge efter att få bli just det - mormor...
Längtat, väntat och hoppats...
I 70-årspresent skulle det äntligen bli så, att hon fick barnbarn, och inte ett - utan två...

Det blev inte som vi tänkt nån av oss, för visst är hon mormor, men precis som vi så kan hon inte stolt visa upp våra små underverk för andra så som vi skulle önskat...
De bor istället i våra hjärtan och vi får nöja oss med bilder och de drömmar vi hade...
I present fick mormor, och givetvis morfar, bilder på våra minimonster... Det var den första bilden vi framkallat på Meja, den hänger på väggen hos mormor och morfar, tillsammans med bilder på sorasyster My - våra små änglar...

Åh, älskade barn...
Jag önskar så att ni fått möta kärleken från mormor och morfar, de hade tagit hand om er, älskat er och skämt bort er utan dess like!
Åh, älskade barn - jag saknar er så!

Vi  var hos er igår, vid er plats på kyrkogården - jag och pappa, mormor och morfar...
Jag hoppas ni tyckte om de vackra blommorna mormor och morfar hade köpt till er... ni är med oss i tankarna hela tiden...

Igår fyllde mormor 70 år och vi hade en fin dag tillsammans vi fyra, det var mormors dag och ni fanns med i tanken...

Grattis lilla mamma!!

Till mina flickor,
ni finns i våra tankar - nu och för alltid - vi älskar er så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar