Summa sidvisningar

onsdag 20 juni 2012

Hålla döden borta...

Älskade lillasyster
Jag vet inte hur jag ska hålla döden ifrån dig
ifrån oss...
Jag vilar hela dagarna och känner ditt lilla liv inuti mig
Jag vilar hela dagarna och hoppas på att få känna ditt liv i mig länge än

Låt oss slippa döden den här sommaren
Låt oss slippa tomheten
Tomheten efter en för tidig förlossning
Tomheten i hjärtat när det går i bitar
Tomheten i magen när du inte längre är där
Tomheten när du lämnar oss
Tomheten i sinnet när tårarna är slut
Tomheten i framtiden utan våra 3 små prinsessor
Låt mig slippa
Låt oss slippa

Älskade lillasyster
Var stark för mamma och pappa
Vår kraft är så liten den här gången
Var stark för dina systrar
De längtar så innerligt efter dig
Var stark för mormor och morfar
För alla oss som väntar här ute
Vi längtar och älskar dig så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar