Summa sidvisningar

måndag 18 juni 2012

Läkarbesök

Var hos läkaren idag
Han är hoppfull och ger verkligen positiv energi
Önskar jag kunde behålla den ända tills jag är hemma åtminstone...
Nu är varje minut en kamp mot oron, rädslan och tiden...
Jag önskar att jag aldrig gjort det här tidigare
Att jag hade kunnat vara lite mer fördomsfri
Att jag verkligen vågade hoppas
Men nu är det inte så
Nu har jag de erfarenheter jag har
Och jag är rädd...

Men läkaren är hoppfull
Vi ska tillbaka om 11 långa dagar

Älskade lillasyster, stanna där du är
Mamma och pappa längtar efter dig men vill inte se dig på länge än...
Ligg bara kvar där du är så ska mamma ta hand om dig....

1 kommentar:

  1. Älskade fina Åse, du skriver så vackert att man blir rörd ända in i djupet av hjärtat!

    Våra tankar är hos er och lillasyster.

    Kram Kelvin, Tindra & Eléonore

    SvaraRadera