Summa sidvisningar

lördag 16 juni 2012

Vi ger livet en chans...

Lillasyster är kvar i magen och ska förhoppningsvis så förbli...
Hon har lite vatten och läkaren säger att det kan gå bra.....
Men det kan också gå dåligt...
Läkaren ville inte ge oss några odds eller råd, det här beslutet var vårt med vetskapen om att det kan gå i vilken riktning som helst....
Lillasyster kan vara kvar i magen i flera veckor, till och med hela graviditeten, om vi har extrem tur....
Lillasyster kan komma imorrn...
Det finns inget sätt att veta
Det finns ingen bot att ge
Allt står till hoppet att min kropp orkar bära henne och att hon inte vill komma....
i kombination med att vi slipper infektioner och liknande....

Ja, odds är kanske överflödiga.... det är en stor risk....
Men det är inte hopplöst...

Igår kändes det hoppfullt
Idag är det tungt.... vansinnigt tungt....

Jag ligger på soffan mest hela tiden och vet ju tyvärr vad det handlar om...
För ett år sen var varje dag av yttersta vikt
Nu är det veckor som krävs för att lillasyster ska ha en chans...

Men vi ger livet en chans och hoppas att döden lämnar oss ifred den här sommaren....

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna så hårt jag kan. Kramar till er.

    SvaraRadera
  2. Älskade ni......jag tänker på er och hoppas hoppas och hoppas...
    Det bara måste få vara eran tur nu...
    Ni måste få möjligheten att älska ett barn på denna sidan molnen också....
    Ni finns i mina tankar varje dag du och din älskande och era stora tjejer....
    Massa kärlek och varma kramar Anette

    SvaraRadera