Summa sidvisningar

fredag 20 juli 2012

Jag vaknar upp...

...som i en dröm
Jag vaknar upp...
...som i en dröm jag redan drömt

Jag har levt den här mardrömmen i ett år nu och när du blev till tog du udden av den...
Lilla Mira Mirakel...
Vi längtade så efter dig, vi önskade dig så mycket...

Den här gången kunde inget gå fel!!
Det var äntligen vår tur!!

Tänk att vi fann varandra jag och min älskade
Efter att ovetandes varit vilse i ett helt liv
Fann vi äntligen varandra...
Aldrig kunde vi ana vilka prövningar livet och kärleken skulle ge oss...
Men älskade....
Med dig är jag stark
Med dig klarar jag allt
Jag älskar dig mest av allt
Underbara Dennis!!

Det här är vår tredje sommar tillsammans
Varje sommar har överskuggats av döden...
Det måste bli ett slut på det....

Jag vaknar upp...
...och måste igenom mardrömmen ännu en gång...

1 kommentar:

  1. All kärlek till er önska så att livet vore annorlunda för er.......tänker på er och önskar verkligen verkligen som sagt att livet vore annorlunda.......

    SvaraRadera