Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

En vecka...

...har vi varit hemma nu...
För en vecka sen dog mitt andra barn... 5 dygn gammal...
Hur ska jag nånsin kunna bli hel igen??
Hur ska jag nånsin kunna vänja mig vid det liv jag levde innan... igen?...

Inte en dag går utan att jag undrar om jag kunde gjort något annorlunda, om jag gjorde nåt fel och vad har jag gjort för att förtjäna det här?? Har jag verkligen levt mitt liv på så vis att det här straffet är rimligt?? Hur kunde det här hända?? Snälla, väck mig någon och säg att det bara är en elak dröm!!!!

Inte en dag går utan att jag tvingas inse att det är ingen ond dröm och om jag kunde gjort något annorlunda får jag aldrig veta...

Inte en dag går utan att världen rämnar minst en gång...

För en vecka sen dog min lilla My och jag saknar henne så - älskade barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar