Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

Idag är en hoppfull dag!

My har verkat starkare under natten sa sköterskan och jag känner värmen i mitt hjärta...
My kan på inget vis klara sig själv, hon är inte frisk, hon är för Guds skull inte ens klar, men hon verkade starkare inatt och det räcker, just nu är det fantastiskt!!!
Dessutom har vi fått rum på Ronald McDonald huset, jag grät när de guidade oss runt... Där är så fint, det är som att vara hemma fast man är borta... Det finns allt för de stora prinsessorna och vi kan leva ett "normalt" liv där, bara några steg från älskade Mysan...
Det ger hopp!!
Idag ska vi åka hem och packa med oss det vi behöver för att leva här ett tag...
Det ska bli skönt att vara hemma en stund, det var nästan 3 veckor sen sist, men det ska också bli skönt att få bo nära My utan att behöva känna sig som en patient... Underbart!

Som grädde på moset har mina bröst börjat producera mjölk idag... Lite, lite sakta börjar det och det betyder att My får mat från mig :))
Äntligen kan jag bidra till vårt lilla mirakels tillväxt...

Idag är en hoppfull dag - och dessutom skiner solen :))

1 kommentar:

  1. Hoppas det är en bra dag idag oxå : )
    Tänker massvis på er och skickar en massa styrkekramar ni är helt fantastiska tillsammans tänk va kärleken är fantastisk när det är på riktigt....
    My lilla My ja hon har verkligen tur som har fått just er till föräldrar....

    SvaraRadera