Summa sidvisningar

söndag 26 juni 2011

Home sweet home...

Vi är hemma nu...
Det är skönt...
Midsommarhelgen var bra, dragspel och dans runt stången... God mat och barn som skrattar och leker...
Men hemma är alltid hemma...
Vi stannade på McDonalds på hemvägen och där stog den, Ronald McDonald bössan... Tårarna steg i ögonen och jag hade inga kontanter... Men det hade min älskade <3
för första gången la jag pengar i bössan och det kändes viktigt, så otroligt viktigt... 
Tack vare andra människors godhet fick jag bo nära min lilla prinsessa den korta tiden vi fick ha henne och jag hoppas många andra får samma chans, det var fint att få bidra till det...
Så enkelt men så viktigt och i den stunden var hon nära, min älskade, saknade, underbara My...
Mamma längtar efter dig...
Ta hand om varandra mina små trollungar, mamma kommer senare, jag älskar er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar