Summa sidvisningar

tisdag 14 juni 2011

Försäkringskassan ringde idag...

...för att stämma av så att alla mina ansökningar stämde...
det gjorde de...
När jag går in på mina sidor på deras hemsida så finns My registrerad och det kommande barnbidraget... tänk att något sådant kan göra så ont och kännas så jobbigt...

Vi har massor av samtal vi måste ringa... Men jag orkar inte...
Jag klarar inte av att berätta min historia om de senaste 2 veckorna riktigt ännu...
Fast jag måste... Allt går inte att skjuta upp...

Det är så mycket vi måste planera och göra...
trots att vi får massor av back-up från sjukhuset måste vi också ta tag i planerandet av begravning, anmäla barnens dödsfall till försäkringsbolaget och ha kontakter kring utbetalningar av pengar samtidigt som vi säljer vårt hus...
Vi säljer vårt lilla paradis och har köpt ett större hus med bättre läge och förutsättningar för barnen...
Det är inte vårt drömhus precis, men vi 4 får bättre plats (vi köpte det ju med tanke på att vi skulle vara 6 personer i vår familj)...
Det kommer att bli jättebra, toppen för barnen...
Men just nu har jag vissa dagar svårt att hålla mig själv ovanför vattenytan, än mindre klarar jag av att ta hand om allt runtomkring...

Så min älskade får bära massor... alldeles för mycket...
Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Jag bär allt och mer för din skull om det skulle behövas min skatt! Älskar dig!

    SvaraRadera