Summa sidvisningar

torsdag 16 juni 2011

Jag är så arg...

...idag... på livet...
Det är så förbannat orättvist och elakt och ruttet!!!
Hela dagen har irritationen legat och pyrt och huggt på varenda chans den har fått... och däremellan kommer tårarna... av precis samma anledning... det är så orättvist!
Tyvärr är det fel människor som får ta emot ilskan, det är mina nära och kära, de i bubblan... mest min älskade... han är inte värd att få ta min skit och lyssna på mina sura kommentarer, men det är ju så det fungerar... de vi älskar få ta en massa skit som de inte skulle behöva...
I mitt fall är det svårt att rikta ilskan åt rätt håll... eftersom mottagaren är livet...

Idag ville jag bara sätta mig i bilen, åka härifrån och aldrig komma tillbaka... Jag ville sluta leva mitt liv och önskade mig att få vara någon annan... någon utan mina sår och min smärta...

Jag är så arg på livet för att det blev såhär, jag är så ledsen och sorgsen idag...
Jag är så arg idag.... på livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar