Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

Idag myser vi...

jag och min älskade...
Vi dricker vin nu och bara njuter av varandra...

Hela dagen har vi varit nära och levt sakta... vi har tittat på film, pratat och kramats... vi saknar, sörjer och lider... men vi gör det tillsammans
Det går lättare att andas då, när man delar bördan och bär varandra...

Vi har tittat mycket på film den här tiden... det är skönt att lägga fokus på en film och leva sig in i den... det håller tankarna på sorgen på avstånd för en stund... att bara sitta i varandras famn och låta världen snurra utanför utan oss för en stund är skönt...

Jag tror det är viktigt att hitta sätt att ta sig igenom dagarna...
Det är viktigt att bara vara tillsammans och låta sorgen ha sin gång samtidigt som man hittar sätt att inte tänka hela tiden...
Vad vi än gör just nu, så gör vi det tillsammans...
Enda gången vi varit ifrån varandra under den här tiden var en stund på skolavslutningen... det var svårt, men viktigt... och det gick bra...

Jag kan inte föreställa mig att vara utan min älskade just nu, han ger mig styrka och kärlek, han ger mig kraften att ta mig framåt, han lyssnar, tröstar och gråter med mig... Han är mitt allt...

Trots att min saga inte följer "mallen" är han min riddare och min prins... Han är min saga, min stora kärlek...
Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar