Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

25 + 0

25 fulla veckor.
Det är bra säger läkarna, det är den första magiska gränsen, nu har bebisarna goda chanser om de kommer.
När jag blev gravid förstod jag inte språket. Idag går jag in i gravidvecka 26, logiskt eftersom 25 fulla veckor har passerat och jag har börjat på vecka 26, men i början fattade jag inte vilken vecka jag var i, det borde finnas en kurs på nätet så man fattar när alla som "kan" börjar prata...
Nu är språket annorlunda, nu pratar ingen om vecka 26, det är 25 veckor - de faktiska veckorna - som gäller, som räknas.
Fortfarande gör varje dag skillnad, men nästa delmål är 26 fulla veckor. Det är bara 6 dagar kvar tills dess, det ska vi fixa, jag och de små. :)

(fattar inte hur jag ska få tiden att stämma under inlägget... Klockan är nu 20.57)

(HA! I made it, tiden är rätt!! Tänk vad lite som krävs för en stunds tillfredsställelse....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar