Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2011

Majbarn??

Jag har alltid velat ha majbarn.... :)
Det verkar liksom perfekt att fylla år i maj, speciellt när man som jag är född i december....
I maj smygstartar sommaren och det är en perfekt månad att börja köra moppe.... Det är inga lov, så man blir firad både i skolan och kan ha kalas, för folk reser inte bort.... Dessutom får man lov att gå på krogen hela sommaren det året man fyller 18.....
Jag brukar skoja om att ska jag ha barn så ska det bli i maj, jag får helt enkelt bara göra det två veckor om året, sen blir det avhållsamhet :))

Jag ångrar mig!!!!!! Jag önskar att jag inte alltid sagt sådär.....
nu vill jag INTE ha barn i maj!! Helst inte i juni heller.....
I slutet på juli, mitt i sommarlovet och semestern när alla är bortresta verkar perfekt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar