Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Sjukhussängar....

..... är hårda och obekväma.
Jag bor i en sådan....
Jag sover, fikar, kramas, tittar på film, bloggar, mailar, ja allt gör jag i sjukhussängen...
Det borde finnas särskilda sängar för långliggare - för det är en sådan jag är och tänker vara ett tag till...

Jag väntar med andakt på att de ska rulla in min hästenssäng med hissfunktion och säga: "Varsågod damen, det är lika bra att du har den här eftersom att du ska stanna länge hos oss."

Nu drömmer jag igen, men visst vore det coolt???

2 kommentarer:

  1. Javisst vore det coolt om du fick din hästenssäng på sjukhuset!
    Att drömma är bra. Det kommer man långt på och tänk när den dagen kommer då ni kan ligga hemma i er hästenssäng och mysa med era små minimonster! ;)

    Tänker på er!
    Kramar i massor!
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Sjukhussängar är verkligen inte sköna, men den fiffiga "galgen" ovanför sängen är en hit.

    Tänk nu har du klarat 9 dagar till. Heja! Heja!

    SvaraRadera