Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2011

Sara, Underbara kollegor och Änglavakt

Jag har haft besök idag....
Först kom Sara förbi en sväng innan hon åkte hem... Mysigt <3
Jag fick lite nya fina kläder av henne, så jag kan vara fin trots att jag bara går runt på ett sjukhus...
Det behövs, livet blir roligare då!

På eftermiddagen kom en kollega kom hit med lite tidsfördriv...
Underbara kollegor, nu har jag lite att pyssla med....
Ett album att scrappa i, böcker och tidningar, en kortlek och godis :)))))
Tack för att ni har mig i tankarna, det värmer...

Som om inte det vore nog fick jag av mina närmaste kollegor ett halssmycke med en ängel på...
Den ska skydda mig och dem jag älskar.... Så nu KAN ju inget gå fel??
Ängeln hänger runt min hals och där ska den förbli .....
Tack fina, fantastiska kollegor!!

Som extra bonus fick jag bilder och brev från alla mina underbara elever - oj vad man blir lycklig av barn och deras tankar...
De saknar mig och vill att jag ska hälsa på...
Jag önskar jag kunde det, underbara barn - åh vad jag saknar dem och deras tokiga upptåg!!

Det har varit en bra dag idag, och snart börjar ännu en ny dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar