Summa sidvisningar

måndag 23 maj 2011

Doktorn sa...

...att om läget är oförändrat, dvs stabilt när jag kommit lite längre i graviditeten (typ 28-29 veckor), är det möjligt att få permission, kanske över dagen eller så....
Det vore fantastiskt!!
Tänk att bara få komma bort en liten stund och känna sig som "vanligt"!
Ja, nu är det ett par veckor kvar, men jag tänker bli kvar här tills dess - med "minimonstren" på insidan - och då ska jag bara njuta....
Kanhända det bara blir några timmar, men det blir MINA timmar...
Tänk att det kan låta så locklande med ett par timmar då man kan göra vad man vill??

När min älskade gick idag fick jag en känsla av fängelse......
Jag följde honom till dörren och stod i öppningen när han gick....
Jag stod ensam kvar här.... Saknar honom redan...

Idag var en bra dag - massor av fika och samvaro!!
Idag var en bra dag - det ska det bli imorgon också...  :)

Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar