Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Ont, det gör ont....

Aj, aj, aj, ont, ont......
Det börjar bli skitjobbigt nu....
sammandragningarna kommer ofta i perioder och med längre mellanrum i perioder...
Ta tid säger barnmorskan som just rullat över min rumskamrat på förlossningen....
Men... jag ska inte föda barn nu???
De är för små!!!!!!

Och ändå sitter jag här nu och tar tid...
för om sammandragningarna kommer ofta måste vi göra CTG och kolla så att bebisarna mår bra....
Så, jag finner mig i att ta tid...fast jag bestämt att det bara är förvärkar - kroppen som tränar sig....
Jag vägrar tro att det är dags, vi har förresten inte tid med det för prinsessorna är hemma med min älskade och de behöver lite kvalitetstid och en lite "halvnormal" vecka.....

Jag vet att det inte är jag som bestämmer....men jag vill gärna få ha lite att säga till om!
Om våra "minimonster" gör som de vill redan nu, hur ska de då bli som tonåringar!?!?

Jaja, jag fortsätter att ta tid och antar att det blir CTG lite senare så vi får bekräftat att allt är lugnt....
Jag var ensam i rummet i en timme förresten, sen fick jag en ny rumskamrat....

Nu ska jag vila....så det blir långt mellan sammandragningarna :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar