Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Bebisarna

Jag har just sett bebisarna.....
Hela dagen har barnmorskorna försökt att ta reda på hur de mår med ett CTG, men de vill inte. De är helt tokiga därinne och lever rövare så att det inte går att få några bra mätvärden.
Det tycker jag é kul :)
Det betyder att det är två små busar därinne med masssor av energi - de mår bra :)
Till slut såhär på nattkröken kom en doktor och tittade efter hur de låg med ultraljudet istället - jag gillar ultraljudet, för där kan jag också se.
Våra älskade "minimonster" mådde alldeles utmärkt, skönt.....
Nu ska jag bara sova lite så har vi tagit oss framåt en dag till tillsammans, när vi vaknar..... och bebisarna har utvecklats lite till och blivit lite starkare.....

Sov gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar