Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2011

Det är lugnare nu...

Nattmorskan kom in igår kväll...
Hon lyssnade, gav mig lite smärtstillande och en varm handduk för att lugna sammandragningarna...
Vi provar det först sa hon, hör av dig om det inte lättar....
Det tog nån timme eller så, men det blev lugnare och jag har sovit ganska bra inatt...
Sammandragningarna kommer inte lika ofta och gör inte lika ont nu...
Hoppas det var medicinen :)
Undrar varför jag inte blev erbjuden det tidigare??

Jag tycker verkligen inte om sjukhus och det blir tyvärr inte bättre här....

Nu har det gått en dag till och kan jag bara bromsa min kropp lite så ska vi nog klara ett par dagar till, innan vi blir fler i vår lilla familj...

Nu är det frukostdags :)
Hoppas ni får en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar