Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2011

Lördag ?

Ja, det är ju lördag och jag önskar jag kunde skriva nåt roligt såhär på helgen, men just nu är allt bara en orolig pina.... suck!
Har en fantastisk barnmorska för tillfället som verkligen har engagerat sig idag och kollat av hur jag har det...
Det har i allra högsta grad varit en smärtfylld dag med massor av oro för att bebisarna är på väg ut...
Vi dagens kontroller verkar det dock som att sammandragningarna inte är sammandragningar utan en liten fröken som febrilt skruvar runt i mitt underliv med huvudet före....
Har fått smärtstillande, som hjälper föga, och väntar mest på att den lilla damen ska somna så att jag får lite lugn och ro....
Det var ju faktiskt lugnt inatt....
Doktorn har utlovat bricanyl om det inte ger sig, får se hur det hela slutar....
Nu ska jag snart sova lite, det lär behövas om jag ska stå ut med det här hela dagarna framöver....
(Förutsatt att det är den riktiga diagnosen....om inte så är de på väg.... hjälp!!)

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du fick en lugn natt, så du kunde sova!
    Styrkekramar från mig!

    SvaraRadera