Summa sidvisningar

söndag 22 maj 2011

Hahahahaha

Vi har skrattat idag, min älskade och jag. :)
För första gången sen vi kom hit har vi verkligen skrattat, åt allt möjligt.... Högt, hjärtligt och flera gånger.
Det är verkligen förlösande att skratta - idag har varit en riktigt bra dag - jag hoppas på många fler sådana framöver. :)
Det har gått 9 dagar nu, jag hoppas på 9 dagar till - minst!
Imorrn får jag finbesök. Min Sara kommer, det ska bli härligt!!
Den här veckan får jag lite mer besök och jag hoppas den går fort :))
Kroppen värker och jag känner av det långsamma tempot nu, det är inte min grej, får tvångstankar och nästan måste springa då och då.... Men det gör jag inte - jag tar det lugnt för våra små "minimonsters" skull.... Och jag fixar det, det gör jag - en massa dagar och veckor till!!!!!

Nu ska jag kolla på 24 och ladda för morgondagen för då ska jag skratta igen - massor - för det är så skönt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar