Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

Bad Day...

Idag har varit en tung dag...
Massor av bra saker har hänt, men ändå har känslan för dagen varit olycklig.....
Mamma och pappa har varit här, det var skönt för jag längtade efter dem!
Min älskade och jag har myst, kramats och kollat på film mest hela dagen - Mmmmmm :)

Och ändå..... maten smakade inte och oron har tagit överhanden... hela dagen....
Doktorn har tittat på tjejerna idag, de växer som de ska.... fast de är lite små (700g respektive 740g) - förmodligen för att de är två - inget att oroa sig för, de följer sin egen kurva.... Skönt!!

Men jag har ont... Sammandragningar... Oftare än tidigare och smärtsammare... Det kan vara kroppens sätt att starta förlossningen, det kan vara lite förvärkar, det kan vara livmodern som tränar..... Det kan vara en massa saker men ingen vet..... Doktorn sa att de gör ingenting om inte värken blir regelbunden och kraftigare = förlossning..... Så det är bara att hoppas.... Att kroppen tränar sig....

Imorgon ska jag försöka vara starkare och positivare.
Imorgon ska jag försöka gråta lite mindre.
Imorgon ska jag inte oroa mig så mycket.

Imorgon kommer de stora prinsessorna till oss och nästa vecka börjar min älskade att jobba igen....
Det blir mycket ensam-tid för mig, så nu måste jag vara lite starkare och oroa mig lite mindre....
Jag säger som Scarlett O´Hara - I´ll think about that tomorrow....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar