Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

26 + 0

Ännu en vecka och nu börjar vi närma oss en tid då det känns lite tryggare...
Oron från igår ligger lite och gnager i bakhuvudet.... Har bett att få prata med läkaren idag, känner att jag behöver nån som lugnar mig lite... Imorgon är det ett planerat ultraljud och det ser jag fram emot, att få se dem och få veta att allt är som det ska....
Egentligen är jag inte så orolig för minimonstren... Det är ju high life därinne, så de mår ju inte dåligt....
Jag är bara orolig att de ska försöka titta ut... Det är fööör tidigt....

MEN, vi har tagit oss 2 veckor framåt och det är bra!!
Bebisarna har goda chanser om de kommer, och barnmorskorna tycker inte det finns anledning till oro.

Så, jag njuter av att ännu en dag har passerat och att en ny har startat!
Vi fortsätter hoppas.......
Nu är det dags för frukost med min älskade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar