Summa sidvisningar

onsdag 25 maj 2011

Tänk att ni lyssnar....

.... på lilla mig...
Jag är så otroligt tacksam för alla fina hälsningar och heja-på-rop från er som lyssnar och följer min resa mot moderskapet.
Nu har jag snart skrivit i en vecka och att det skulle vara en sån hjälp för mig hade jag aldrig kunnat tro....
Men det är så skönt att bara få skriva av sig tankarna som gnager och snurrar i huvudet...
Det känns annorlunda när man ser sina tankar utbenade på pappret framför sig och ibland känns det som nån annans tankar...

Hur som helst vill jag bara ge er på andra sidan datorn en stor kram för att ni bryr er om lilla mig....
Har ni bara råkat slinka in här på sidan eller om ni läser bara för att ni är galet nyfikna så får ni en kram i alla fall - för vi borde kramas mer i den här världen!!

Nu ska jag få den här dagen att gå också, min älskade är på väg och jag måste hämta frukost innan de dukar bort den.... Hoppsan vilken stress det blev nu, hihihihi :)

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Såklart vi lyssnar och läser! Vi gillar ju dig!!!!

    Kramar från Jenny och Camilla

    SvaraRadera