Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Fredag :)

Han har åkt nu....
Men vi hade en underbar fredag, eller ja, om det nu kan anses vara underbart att spendera en fredagkväll på en sjukhussal....
Men när vi är tillsammans är det underbart, oavsett platsen....
Låter lite fööör bra, jag vet, men det är faktiskt så det är.
Han hade med sig räkor och vitt vin - snacka om fredag :)
Vi åt, kramades, pratade och njöt av varandra och att det är helg....
Det var ungefär som en vanlig fredag fast med lite mer tårar än vanligt då, för oron över situationen och hur vi ska ta oss igenom allt finns hela tiden där, och gör sig påmind då och då. Men då kramas vi och bestämmer att allt ska gå bra och sen tramsar vi och skrattar lite. Vi är bra på det - att tramsa och skratta - mitt i allvaret, och det älskar jag med oss <3
Sen fotade vi lite också såklart, min älskade är ju en fotomupp och det var 2 veckor sedan senaste magbilderna, så nu var det dags.... Det blev riktigt bra faktiskt :))
Imorgon fyller han år min älskade, så nu ska jag sova så jag orkar fira heeela dagen imorrn!!
Gonatt!

1 kommentar:

  1. Det värkar ändå lite bra på sjukhus ibland...
    Bra att du inte är ensam

    SvaraRadera