Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Härlig dag

Idag är en härlig dag!
Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är fredag :)
Första dagen på helgen och jag har varit här i en vecka nu.
Nu börjar nån form av lugn infinna sig, berg- och dalbanan har saktat ner och den första rädslan har lagt sig. Det är fortfarande oroligt, fortfarande på tok för tidigt, men jag och mina bebisar mår bra. Ännu så länge finns inga tecken på att förlossningen ska starta eller att bebisarna ska behöva opereras ut akut och det finns en strimma hopp om att det här faktiskt kommer att bli bra!
Fortfarande är varje dag viktig, men jag vågar hoppas på att det ska hinna passera fler än en. Jag har inga orimliga mål, jag satsar inte på en full graviditet, men jag vågar hoppas och samtidigt glädjas åt var dag som jag mår bra :)
Nu får jag strax besök av mamma, det ska bli härligt!! Vi åker nog ner till cafeterian och kanske njuter vi lite av solen......

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig start på en härlig dag! Snart kommer jag til dig och får spendera många timmar med dig min skatt!

    Puss och kram Din Dennis

    SvaraRadera
  2. Min söta "gamla" vän(inte då för att nån av oss skulle vara gammal utan för att det är så längesen våra vägar korsades....)
    först och främst vill jag säga att jag är så glad att du fått en massa kärlek i ditt liv och att mera är på gång...
    Nu är det din tur,och jag har en bra känsla detta kommer gå bra för som sagt nu är det din tur......
    Jag följer dig här och tänker massvis på dig den lycklige och era små underverk i magen.......
    Massa kärlek från Anette (Nyblom nuförtiden men Aronsson för "oss")

    SvaraRadera